But see, it's my heart on the line this time

(Demi Lovato- Gonna get caught; http://www.youtube.com/watch?v=cv7U5LaBL1Y ).

Tja!

Har varit lite bloggtorka för min del senaste tiden. Har varken känt att jag haft något att skriva eller så har jag inte hunnit. Men men. Jag har typ inga läsare så det spelar väl inte någon större roll.

Idag var det inte så mycket folk så jag slutade tidigt, väldigt skönt :). Gick hem och sov ett tag. Haha. Man blir slut även om det inte är massa gäster. Konstigt nog.

Nu kollar jag på Buffy och det är antagligen det jag kommer fortsätta med ikväll.

Tråkigt är att min klass studentskiva är inställd på grund av att vissa inte betalade. Tack, gulligt >_<.

62 dagar till studenten, woho! Fast lite läskigt men ändå :). Och nu är det påsklov!

Hörs!


Joe Jonas och Demi Lovato i filmen Camp Rock.. den är faktiskt helt ok.. särskilt för ögongodiset Joe ;).

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback