And if you're bothered, I don't want your prayers

(Arctic Monkeys- Teddy Picker; http://www.youtube.com/watch?v=1mgsCkXOc3s ).

Ljudet är asdåligt emellanåt. Men jag hittade klippet och ville ta med det eftersom jag var på just den konserten. En av de bästa jag varit på någonsin. Arctic Monkeys får ta och komma hit snart igen, med tanke på att jag missade The Last Shadow Puppets i höstas (Alex Turners andra band) på grund av kvällsschema i köket.

Jaha. Mamma driver mig till vansinne som vanligt. Idag har hon ringt mig två gånger och skickat fem mail. Har hon inget bättre att göra på jobbet?!? Jag orkar inte med allt jävla tjat.

Ikväll ska jag antagligen ut. Ska bli skönt. Och imorgon kommer Diana och Mercedes på besök till min lägenhet. Och på fredag kommer antagligen pappa, Magdalena och Gustave. Trevlans.

Åh. Bara 50 dagar till studenten!

Sans_titre-2.jpg image by sexypumpkinqueen
Patrick Dempsey och Ellen Pompeo eftersom det antagligen blir Grey's Anatomy innan utgång.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback