Reach out and touch me

(Hilary Duff- Reach out; http://www.youtube.com/watch?v=-qk48zgbm0U )

Och ja det är en sampling av Depeche Mode's "Personal Jesus" (japp, samma låt som typ massor av artister samplat, bl.a Rihanna's hitlåt "SOS", för att nämna en).

Hej.

Har ingenting att göra nu förutom att kolla på Youtube-klipp så jag bestämde mig för att blogga lite.

Snart ska jag faktiskt ta och börja fixa mig lite. Ska till pappa på middag och sen efter det ska jag kanske kanske ut. Men eftersom jag ska vara hos pappa ett bra tag så kan det vara bra att jag fixar mig nu, om jag nu ska ut. Pappsen bor ju typ där jag brukar gå ut så lite onödigt att åka hem (även om det faktiskt bara är två stationer, haha) emellan. Så nu blir det att välja kläder som passar hemma hos pappa OCH ute.

Men jag tror jag kör på min tshirtklänning (den syns lite på andra bilden), den är ett säkert kort. Haha. Dags för mig att köpa lite nya tshirtklänningar snart kanske? Det jobbiga är att de har en tendens och krympa i tvätten, jag är inte speciellt bekväm med uberkorta kjolar eftersom jag vet hur klantig jag kan vara. Måste också köpa nya tights. Kan jag sluta ha sönder dem så jävla snabbt?

Idag var min brorsa Peter, hans flickvän Anna och deras dotter Vera här på besök. Åt brunch och snackade lite så. Sen så kollade de möbler, vi ska ju flytta snart så behöver bli av med lite grejer. Eller vad säger jag, mycket grejer, haha. De tog även med sig mina kockkläder för tvättning, ska hämta dem imorgon. Tackade typ en miljon gånger för det. Gick ner i tvättstugan idag men det var upptaget. Kan ju inte dyka upp på East med skitiga kläder! Vet inte vad jag ska ha med mig heller eftersom hon inte sa det och la på innan jag hann fråga så det blir hela uppsättningen.

Ja, på måndag smäller det, jag är så jävla nervös att det inte går att beskriva. Därför är det bäst att sysselsätta sig med saker hela helgen så att man inte sitter och tänker alltför mycket på det.

Men nu ska jag gå och sminka mig lite. Vet inte riktigt när jag måste åka dock eftersom bussarna dit har slutat gå som de ska. Men en liten promenad har man aldrig dött av.


Inga nya bilder idag, får bli en från min fotografering i somras istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback