Put on your dancing shoes

(Arctic Monkeys- Dancing shoes; http://www.youtube.com/watch?v=5H1sqXNZkbE ) <333

Haha videon till är asskum, inte den officiella alltså :P.

Varje gång jag hör denna underbara låt tänker jag mig tillbaka till konserten förra året, en av de absolut bästa konserterna någonsin. Om inte den bästa? Delad etta med Gavin Degraw-konserten i somras i alla fall :).

Kort klipp från Arctic Monkeys förra året med just Dancing Shoes: http://www.youtube.com/watch?v=RuMRi0zScng

Jaja.

Den här helgen har varit okej. I lördags var jag ute med Jonna och Sofie på världens b-ställe. Musiken sög för det mesta och en kille var bara rent jävla puckad. Han måste ha tagit något. Jonna började nästan slåss med honom också. Varför orkar jag inte gå in på. Men tack Jonna <3. Söndagen spenderades med familjen eftersom Jonatan fyllde år.

Kom hem från praktiken för inte alltför längesen. Idag blev jag lite smått förvirrad för det var helt plötsligt flera rätter till som jag nu skulle göra. Förstår ju att det kommer bli svårare och svårare precis som i skolan men när man inte vet vad man ska göra förrns bongen kommer in känner man sig ju smått panikslagen! Så det var väl inte riktigt min dag..

Men jag hade roligt med Sandra i alla fall. Första gången sen jag började som hon var där, men hon är skön! Skönt att inte vara helt ensam tjej som jag var första dagarna. Nu har jag Sandra och Natta i alla fall ^^.

När alla rätter var ute så fick jag som vanligt göra lite slavarbete, såsom att riva fänkål, vilket var rent åt helvete. Den där skärmaskinen tycker absolut inte om mig! Rev mig på den två gånger förra veckan och idag var den bara inte min vän. Sen fick jag hacka lite kyckling. Det gick bättre, även om det är lite svårt när den knappt är tinad. Sen hjälpte jag Sandra och Kim att lägga ner alla köttbullar de hade gjort i påsar och gick ner till frysen med den tunga lådan..

Nu ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig. Imorgon ska jag direkt efter jobbet träffa Jonna inne i stan och shoppa kläder till Halloween. Hon ska bort fredag och jag lördag. Var vi ska vara har jag dock ingen aning om än. Kanske bäst att höra av sig till Jenny eller nått? Haha.

Tror jag vet vad jag ska klä ut mig till nu i alla fall. Men det får bli en överraskning tills vidare!;).

By the way så har jag egentligen höstlov nu men väljer att jobba så jag kan få ledigt vissa andra dagar. Ska t.ex på Gavin DeGraw (hurra!!!!:D) måndag nästa vecka (hurra igen!!) när jag jobbar kväll och så åker jag till Spanien min sista praktikdag, då jag också har kvällspass. Fick en extra dag av min handledare Mimmi till att packa också, snällt, haha. Men jag tar ju igen allt den här veckan :). Fast är ledig på fredag också.


Brorsan och jag på maskerad, kunde det inte vara lika enkelt att komma på utstyrsel idag?:P

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback