Now tell me something pretty

(Patrick Park- Something pretty; http://www.youtube.com/watch?v=zVaKN8QeWo8 ) <3


Hej.

Igår var en riktigt ohändelserik kväll, för jag låg bara och sov. Min förskylning gjorde mig helt sänkt. Vaknade runt elva och åt middag. Sen kollade jag på Gilmore Girls tills jag somnade igen runt fyra-tiden.

Mår i alla fall lite bättre idag. Ska förmodligen ut ikväll så det är ju bra. Haha. Bra av mig att jag går ut istället för att ligger hemma och vilar upp mig...

Dock är jag inte på solskenshumör. Det har som vanligt att göra med familjeproblem. Kan gott och kort säga att jag är så förbannat jävla trött på att alltid få skiten för allting, även när jag inte har gjort något. Ja, för jag är ju den misslyckade, medans både mamma (fast hon har faktiskt inte med saken att göra för den här gången) och min styvpappa är lyckade och perfekta. Säkert. Det finns ingen i den här världen som är perfekt, ingen.

Jag önskar bara att de kanske kunde tänka lite innan de bara bestämmer sig för att det är mitt fel? Är det så mycket begärt istället för att jag ska bli ledsen och må dåligt? Och mamma har undrat hela mitt liv varför jag ofta varit så deprimerad..

Nej. Över till roligare saker.

Jag har fått min praktikplats!! Äntligen. Hade ju fixat på Stallmästargården, men det gick som jag skrivit tidigare inte för min skola. Men jag är rätt nöjd. Fick på East. Så har ni era vägar förbi där (Stureplan) så får ni gärna hoppa in och käka ;). Jag hoppas bara att det kommer gå bra. Är så sjukt nervös. Men jag hade inte fått platsen om läraren inte trott att jag skulle klara det tror jag?


East.

Återkommer imorgon typ.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback