Like you'll never see me again

(Alicia Keys- Like you'll never see me again; http://www.youtube.com/watch?v=L-WZG-y2e9k ) <3

Tja.

Så var ännu en skolvecka slut. Nu är det bara en vecka kvar plus åtta veckor i början av nästa år och sen kommer jag inte sätta min fot i skolan förrns på studenten typ. Okej jag måste dit och göra nationella i engelska också. Men nästan. Snart får vi veta praktiken också, vet att jag tjatar om det, men jag är jättenervös :/.

Nåja.

Inatt sov jag två timmar. Två ynka timmar. Vaknade halv 8 (började 8) och rusade upp och klädde på mig och borstade tänderna. Sen gick jag i snabb takt till tunnelbanan. Eller ja så snabb jag orkade med eftersom jag är förskyld. Kan inte säga att min kondition är något att skryta med i vanliga fall men jag brukar faktiskt kunna gå i uppförsbackar, haha ;P.

Kom till skolan. Hissarna funkade inte så jag fick gå fyra trappor. Var typ halvt död när jag kom upp! Så går jag och knackar på dörren. Ingen öppnar. Stod där i typ tio minuter tills jag inte pallade mer. Får jag frånvaro så får jag.

Gick ner satte mig och läste Animal Farm i entrén, hann komma till förordet innan Carro kommer och pratar. Trevlig avbrytning dock ;). Vi pratade lite och sen gick vi till caféterian och åt frukost. Jag behövde vitaminkicken från min juice! Snackade lite till, Alex som går i pararellklassen var också med. Carro ska till England på praktik, så roligt för henne!:).

Efter det hade de svenska typ men jag hade håltimme. Nödvändig dag måste jag säga. Satte mig återigen och läste Animal Farm men jag hann komma till typ sida fem innan Danne avbröt mig. Haha. Vi snackade lite studentskiva. Han hade tydligen snackat med någon som kunde fixa lokal, limousine (!), mingelfotograf mm gratis, mot att vi säljer massa biljetter. Låter lite för bra för att vara sant men vi ska ta och checka det där typ nästa vecka.

Dagens sista lektion var religion. Christoffer, läraren, är helt elak mot mig :P. I för sig är han det mot alla ;). Och jag är typ lika elak tillbaka (A): Jaja. Vi kollade på en film om hur det går till i moskéer. De spelade också en arabisk låt som jag lyckades få på hjärnan, fastän jag inte kan ett ord arabiska. Skumt ;P.

Följde Danne till Gullmarsplan. Sen drog jag hem. Och här sitter jag nu. Tror inte jag ska göra något alls ikväll, med tanke på att jag fortfarande är förskyld och kanske ska ut imorgon så kan det vara bra att vila upp sig lite. Kan ju gissa att mamma inte kommer gilla att jag ska ut. Men hon kan ju knappast tvinga mig att vara hemma längre, haha ^^.

Ska lägga mig och sova lite nu. Det kan behövas.


Keith Richards från ett av mina favoritband, The Rolling Stones tillsammans med en av världens bästa skådespelare Johnny Depp <3

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback