Let me feel, I don't care if I break down

(Bethany Joy Galeotti- Let me fall; http://www.youtube.com/watch?v=HOgG5pw5pFc ) <333

En sak jag skulle vilja är att Bethany spelar in den här låten i studio så man kan njuta av den utan allt babbel i bakgrunden. Älskar One Tree Hill, men vill ju njuta av den underbara låten!

Jaja. Hej i alla fall.

Söndag. Har gjort absolut ingenting idag förutom en snabb tur till ICA för att handla filmjölk på mammas begäran (A). Dels för att det har spöregnat hela dagen men också för att jag inte har känt för att göra något.

Igår var det som jag skrev igår en liten fest här. En kväll med trevligt folk och lite trevlig dricka mixat med rolig musik är vad jag i alla fall kallar lyckat. Visste inte riktigt vilka som skulle komma men tillslut var det Emma, Jenny, Linda, Emma, Robert, Elias, Simon och David som jag gick och mötte. Senare kom även Rasmus och Rasmus, Emma's på g-kille som jag just för tillfället inte minns namnet på (men så söta var de måste jag bara säga ^^) och Jenny's brorsa Robert. En tjej från min skola som heter Amanda och hennes vän tittade förbi snabbt också. Drack lite som sagt, och så lyssnade vi på mina gamla samlingsskivor, med låtar såsom Oops! I did it again, Bye bye bye, Hey baby, Daddy dj osv.. haha. Sen drog alla runt typ 3-tiden tror jag det var. I vanliga fall brukar det bli att man tittar trött runt i lägenheten som är full av flaskor, burkar och annat, men eftersom jag har så snälla vänner så tog de med sig allt det när de gick. Tack! Så imorse var det bara att samla ihop lite glas men det hade kunnat bli mycket värre.

Kan inte säga att jag ser fram emot imorgon. Börjar 8 med engelska och sen kommer jag ha typ fyra timmars håltimme. I vanliga fall har jag tre vilket jag kan leva med. Fyra känns dock lite värre. Haha. En del av mig känner för att skippa engelskan men har typ aldrig missat en engelskalektion i den här skolan än så länge så det blir nog att jag pallrar mig iväg. Får väl hitta på något att sysselsätta mig med i fyra timmar. Eller så åker jag hem igen. Får se helt enkelt.

Den kommande veckan lär inte bli lika jobbig som den här har varit. Tack och lov. Och snart är det dags för praktik. Hjälp! En del av mig känner att jag vill slippa skolan ett tag och en del av mig vill vara kvar. Särskilt när man hör vissa av eleverna som är ute nu som längtar tillbaka till skolan. Men det är väl olika från person till person också.

Nej nu ska jag ta något att äta. Insåg nyss att jag inte ätit något idag förutom en påse micropopcorn..


One Tree Hill som jag såg tidigare, tätt följt av Gossip Girl :D


/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback