Keeps gettin' better

(Christina Aguilera- Keeps gettin' better; http://www.youtube.com/watch?v=1TAqGMeiWW4 )

Tja.

Blir en sen blogg det här. Men bättre sent än aldrig heter det ju..

Igår tog jag det först lugnt, åt middag med föräldrarna mm. Sen ringde Jenny, jag fixade mig. Drog till Toxic och mötte upp de andra därinne. Egentligen är det 20 nu om man inte står på gästlistan men jag kom in för att jag hade Klubb Onsdag-kortet. Vet egentligen inte varför men man ska ju inte klaga när folk man känner är därinne liksom. Måste i alla fall säga att jag tycker bättre om stället nu. Kan ju knappast säga att första gången jag var där var lyckad eftersom den konstiga vakten trodde jag var packad när jag inte ens druckit :P.

Jaja. Det var trevligt i alla fall. Och såhär i efterhand känner jag att jag mådde bättre av det. Helt sjukt jag vet! Men mitt bästa tips mot förskylning förutom massor med glass, äppelljuice och en massa mysiga filmer, är att gå ut och dansa och sjunga med i alla låtar och ha roligt. Jag är inte helt återställd men med tanke på att min näsa rann för fullt innan igår kväll så..

Var trevligt att träffa folk igen. Emma, Linda och Jenny träffar jag ju i princip varje dag men Elias, Robban mm. Kul att träffa andra Emma också, som fyllde arton, och huvudanledningen till att vi drog ut. Hennes på g Henrik var där också, trevligt att träffa honom igen :).

Så nu är vi linslöss med på ungefär hälften av bilderna på Toxics hemsida. Men man får väl bjuda på sig själv som vanligt ;).

När jag skulle hem bestämde jag mig för att hoppa in på 7 Eleven och handla. Naturligtvis var det en fullgubbe ute som skulle börja snacka. Blä! Gav upp gjorde han inte heller. Flydde därifrån, för mitt kort ville inte fungera (skumt det där..) och stötte ihop med några göteborgare vid bankautomaten. Trevliga snubbar de där. Enligt automaten var det något fel på något med mitt kort för tillfället (minns inte exakt), får ta och kolla imorrn, lite läskigt om det skulle slutat funka. Jag vet ju att jag har pengar.

Idag har jag bara tagit det lugnt, kollat på Buffy the vampire slayer och One Tree Hill och Gossip Girl som vanligt. Michelle Trachtenbergs första avsnitt av sistnämnda idag! Mycket roligt att se henne i något annat än Buffy the vampire slayer och typ asdåliga The Ice Princess (där även Kim Catrall och Hayden Panettiere är med) :). Sen såg jag Pretty Woman för x:e gången (jag har sett den mer än tio gånger säkerligen) och nu medans jag bloggar är Supernatural på. Jared Padalecki är godis för ögonen ;).


<3

/Anna.

Kommentarer
Postat av: Emma

ååååh, du var tvungen att ta den värsta :O jag ser ut som en kanin!!! hahahahha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback