I'm one of those melodramatic fools

(Green Day- Basket case; http://www.youtube.com/watch?v=XKOwGffqlbM )

Tar en favoritlåt från när jag var liten eftersom jag inte vet vilken låt jag skulle ta idag (och att ha tråkiga titlar i form av "hej" är inte riktigt min stil ;)).

Hej i alla fall.

Jaha, Så blev det värre. Jag hade hoppats att för en gångs skull ha fel. Att jag bara inbillade mig att förskylningen var på väg. Men nej. Imorse vaknade jag och min hals gjorde ondare än igår, och min näsa rann. Blä!

Så stannar hemma idag med. Det går säkert bra i köken i alla fall. Känns inte så bra att vara borta men jag har ändå varit på alla lektioner förutom igår och idag och planerar att gå på de sista nästa vecka så jag borde i alla fall få G.

Igår fick jag i alla fall chansen att kolla på Grey's Anatomy. Fast det är ändå rätt dåligt att jag hann för nu måste jag vänta till nästa söndag med att se fortsättningen (dubbelavsnitt). Gah! Ikväll hinner jag för en gångs skull också se Heroes, lär förstå nada eftersom jag har missat två avsnitt men får väl leta upp någon bra hemsida och kolla. Eller försöka fatta av Previously on Heroes-saken i början. Men det brukar ändå alltid vara grejer som man inte fattar för att man inte sett avsnittet/avsnitten innan. Typ. Har i för sig förrförra veckans inspelat så kanske ser det innan. Sen får jag helt enkelt läsa på om förra. Suck :P. Så går det när man har kvällspass. Kommer antagligen inte bli bättre när jag väl börjar praktika. Vilket är nästnästa vecka! Hjälp!:O

Nej nu ska jag sluta. Ska lägga mig och ägna mig åt Desperate Housewives säsong tre, precis som igår. Har glömt massor! Men det bästa avsnittet är definitivt 3x07 Bang. Kanske för att man inte har insett riktigt än vilken jävla player Austin är?(A). Haha. Nej men alla skådespelare gör ett jättebra jobb i det avsnittet.

Måste måste bli bättre till imorgon! Men särskilt till på lördag. Hoppas hoppas.

.Click to view full size image
Heroes <3

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback