I hope, I think, I know

(Oasis- I hope, I think, I know; http://www.youtube.com/watch?v=B6f-1ipgO_c ) <3

En av mina favoriter med Oasis :). Fast det finns rätt många låtar med dem som är bra ^^.

Vaknade imorse och ville inget hellre än att kura ner mig och gömma mig under täcket. Hade vaknat flera gånger under natten så det var inte direkt en av de bästa nätterna jag har haft.

Kom upp i alla fall och klädde på mig och så. Sen drog jag till tunnelbanan typ. Förberedde mig på ett fullproppat tåg men det var typ halvtomt, skönt att inte behöva stå upp när man känner sig så trött som jag var då!

Engelska som första lektion, hände absolut ingenting speciellt förutom att jag fick tillbaka mitt engelskaprov från i måndags, VG! Hurra! Hade hoppats på G som mest så det kändes väldigt bra :).

Gick ner, lånade Animal farm som vi ska läsa nu, den handlar egentligen om politik för er som inte läst den.

Och efter det, fyra timmars håltimme. Fyra timmar, kul va? Nej inte precis. Men jag och Danne gjorde först lite läxor inför varmköket på Fronter (duktiga vi är va?;)) och sen så kollade vi på klipp på Youtube (vi använde Dannes hörlurar, ljudet är förstås inte på i biblioteket :P). Dog lite av skratt. Visade honom Fucking Matt Damon & Ben Affleck-klippen, han typ "what the fuck?!?". Hahaha. De är sjukt balla.

http://www.youtube.com/watch?v=WLG3S5WzHig & http://www.youtube.com/watch?v=6lcmNaXmjvs

Kolla på dem om ni inte sett dem! Jag lovar er ett gott skratt.

Sen stötte vi ihop med Sandra. Gick och kollade våra resultat på svenskaprovet. Det gick väl sådär, men fick G i alla fall. Mårten sa att han blev förvånad över det resultatet. Brukar alltid få VG typ. Men så går det när man är helt ur fokus som jag var förra veckan. Suck.

Gick tillbaka till biblioteket och satt och gjorde konstiga tester. Typ When and how will you die?, helt sjuka resultat! Hahaha. Har gjort det förut och jag fick att jag skulle bli insnöad. Fast eftersom det var tillsammans med ett gäng pingviner och Johnny Depp så kändes det som ett mindre dåligt sätt att dö på tycker jag. Sandras och Dannes var ännu konstigare, haha.

Religion hade vi också. Hade nog behövt anteckna lite idag men min penna slutade fungera. Yey! Får väl kolla upp det vi pratade om i boken. Just nu har vi om Islam. Tycker läraren gör lektionerna intressanta. Minns hur sjukt tråkigt jag tyckte det var i högstadiet när läraren bara lärde oss tråkiga saker. Nu går vi liksom in på djupet. Har lärt mig massor känns det som.

Tillslut hade vi typ prat med Bengt. Han gick typ igenom vad vi ska göra onsdag/torsdag. Är i fiskgruppen med Emma och Fanny. Borde väl gå bättre än förra veckan i alla fall? Ska läsa igenom allt ordentligt den här gången.

Nu ska jag gå. Ska glo på tv och plugga lite typ. Måste tänka ut om jag har några frågor också. Ska på restaurangbesök med min projektgrupp imorgon.

Imorrn kommer de hit och tittar på vår lägenhet igen. De som vi eventuellt ska byta med alltså. Hurra! För som sagt, jag vill vill vill ha den lägenheten. Haha. Dock är jag ju borta så får städa lite imorgon innan skolan. Börjar 14.00 så har gott om tid.

Vi hörs antagligen imorgon kväll. Vet ju inte när jag kommer hem, haha ;P.



En av de bästa tvserierna någonsin, Buffy the vampire slayer <3

/Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback