Fear of sleep

(The Strokes- Fear of sleep; http://www.youtube.com/watch?v=K9EzFAa4L6E )

Skum video till men pallar inte att leta upp en normal..

Inatt har jag sovit två timmar på grund av att jag varit så nervös, så tyckte låten passade rätt bra in.

Pallrar mig upp vid halv 7 och klär på mig. Efter en stund av typ hyperventilerande går jag hemifrån. Åker till hötorget och går till Stureplan, där East ligger.

Och såhär efteråt måste jag säga att det gick väldigt bra, hade i för sig inställt mig på katastrof eftersom mitt självförtroende emellanåt är extremt nere på botten. Fick olja på armen (fina märken som kommer joina brännmärket jag redan har, ser ut som jag skurit mig med flit eller nått!) och skar mig två (suck) gånger på den jävla gurkmaskinen, men eftersom det var alldeles i slutet så skyller jag på trötthet.

Men rätterna jag fick göra var rätt enkla och efter ett tag lärde man sig rytmen. Är i alla fall nöjd att jag gjorde så mycket på min första dag!

Sen kom Amine, som går i min skola, och löste ut mig. Fast jag stannade och käkade middag först.

Chyssta människor i alla fall, än så länge :P.

Nu ska jag lägga mig och kolla dvd. Och INTE somna.


Den här bilden passar nog bäst idag. Även om den är från skolan och i våras..

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback