Everything's just wonderful

(Lily Allen- Everything's just wonderful; http://www.youtube.com/watch?v=WPmH1fzZ-zk )

Hej.

Borde egentligen vara i skolan just nu och laga fiskrätter. Men igår kväll kände jag mig lite vissen och satt och drack massor med te. Imorse rann näsan och min hals gjorde ont, samt att huvudet bultade.

Drog mig till skolan för Ritas lektion i alla fall. Plus jag tänkte se om jag skulle må bättre. I alla fall, Ritas lektion var typ kaos. Men även underhållande. Hon är ju totalt pantad :D. Det insåg man i för sig redan första lektionen i tvåan då hon drog sitt snack om att alla tjejer har ätstörningar och gråter över killar.

Fick även mail från studentmösse-saken idag. Hurra! Känns som det börjar närma sig långsamt men säkert. Och så ska vi boka studentskivan typ imorrn. Vi är rätt efter med det tror jag men det ska väl bli bra i alla fall.

Nu ska jag återgå till Desperate Housewives, blev helt sugen att kolla på det när jag kom hem :P. Och då avsnitten med Austin (Josh Henderson). Det här citatet är bara så roligt:

    Edie: Oh. Hey, Julie. Have you met my nephew, Austin?
    Julie: Yeah, we met. I just didn't recognize him with his shirt on.
    Austin: She couldn't take her eyes off my ass. I felt violated.

     
    Ska gå nu och samla ihop tvätt. Men vi hörs!




    Avslutar med en bild på Ashlee Simpson med Josh Henderson, gammal bild men ändå ^_*

    /Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback