Don't waste your time

(Kelly Clarkson- Don't waste your time; http://www.youtube.com/watch?v=evYtJMo2VhY ) <33

Älskar den låten. Och gillar Kelly's klänning i videon också :).

Har bestämt mig för att blogga oftare nu, läste igenom gamla inlägg förut och insåg att jag då skrev i princip varje dag ett tag, ibland två gånger. Nu är det typ 1-2 gånger i veckan som bäst. Det är faktiskt roligt att ha. Tänk att läsa igenom detta om några år? Haha. Typ som att läsa ens gamla dagbok från när man var tio. Fan vad man skrattar åt sig själv!:D

Blev just klar med städningen. Kändes som det inte kan se ut hur som helst när det kommer folk hit ikväll :P. Och så måste jag ju hålla det fint när vi håller på med lägenhetsbyten. Hoppas verkligen jag får den lägenheten som vi kollade på förra veckan. Jag blev typ kär, seriöst. Kanske hade det lite med att göra att jag är så glad att jag äntligen ska få flytta hemifrån? Haha. Nej men den är faktiskt väldigt fin :). Och så kan man ha mysiga små hemmafester utan att föräldrarna är borta. 

Satt också och läste andras bloggar förut. Verkar som jag typ är den enda som inte följer Idol i år? Nej jag tror jag har kommit över den där perioden där jag följde Popstars, Fame Factory och Idol. Men jag har gott om roliga minnen från den tiden. Och en hel del sköna människor träffade jag också på köpet när man hängde runt på spelningar och allt vad det nu var, haha.

Skriver nog imorgon igen. Nu ska jag bara lyssna på musik och lite så :).


Världens bästa Robbie Williams <3.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback