You make me feel out of my element, like I'm walking on broken glass

(Aly & AJ- Chemicals react; http://www.youtube.com/watch?v=PIDoPETif8g ) <333

Tja.

Tänkte bara blogga lite innan jag går och lägger mig. Skulle vilja få en ordentlig natts sömn. Har inte blivit mycket sådant de senaste dagarna. I söndags jobbade jag till 23.30 och skulle upp igen och dit till 08.30, så går det när man byter från kväll till dag. Och inatt var det fullmåne. Låter asskum nu men jag har svårt att sova av fullmånen :/. I för sig har jag ofta sömnproblem..

Jaja.

Ikväll kollade jag på Ugly Betty och Desperate Housewives. Det är det jobbiga med kvällspassen, haha. Man missar alla härliga tvprogram! Å andra sidan uppskattar man en enkel tvkväll så mycket mer. I'm a tvjunkie ;).

En sak jag börjat fundera mer och mer över är om jag valt rätt. Känns ju bra att undra över vad jag vill bli när jag snart är färdigutbildad kock. Har börjat känna att rikta in mig på något helt annat, journalism nämligen. Men då tror jag jag måste ha superbetyg, och tyvärr är inte det fallet. Jag skulle säkert ha det om jag bara orkade anstränga mig för pluggandet lite mer. Helvete >_<. Får väl ta och plugga upp betygen och jobba vid sidan av på nått café eller nått. Ska ju snart flytta hemifrån så måste kunna betala min hyra också.

Nej nu ska jag kolla Myspace och lite annat smått och gott och sedan krypa ner i sängen. Vilken tv-serie ska jag kolla på idag innan jag somnar? Hmm.. den som sett min filmhylla kan förstå min beslutsångest ;P.


Note to self:: måste kolla på Sisterhood of the travelling pants (Systrar i jeans) snart! Hoppas tvåan kommer till Sverige snart också så jag kan köpa den :D.

America Ferrera, Amber Tamblyn, Alexis Bledel och Blake Lively på bilden :).

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback