When the stars go blue

(Ryan Adams- When the stars go blue; http://www.youtube.com/watch?v=99sjZT1qB2Q ) <3

Låten är även mycket bra i version med Bethany Joy Galeotti och Tyler Hilton. By the way.

Hej.

Har inte skrivit på länge men jag har varken orkat eller velat.

Jobbat kväll även denna veckan, så alltså jobbar jag idag från 15.00-23.30. Från och med imorrn jobbar jag dock lunch. Vill inte ens tänka på hur trött jag kommer vara imorrn bitti. Det är rätt tufft att jobba kväll ena och sen ska man jobba lunch dagen efter. Har inte gjort det ännu men jag kan tänka mig.

Veckan har gått bra. Förutom igår, vill inte gå in på det för mycket men usch. Jag vet inte riktigt varför heller. Kan ju vara att vissa människor gör mig mer stressad än andra. Jag vet faktiskt inte. Men idag måste jag se till att vara lugn och snabb samtidigt. Orkar inte med flera dagar som igår.

Kom hem och la mig och kollade One tree hill och somnade hyfsat fort.

Nu ska jag nog kolla på antingen One tree hill eller så kollar jag på något annat. Sluta skriva ska jag i alla fall.

Hörs!


Måste be någon att ladda ner OTH till mig, har missat sjukt mycket när jag jobbat :O

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback