The drugs don't work

(The Verve- The drugs don't work; http://www.youtube.com/watch?v=fERekxzkjFE ) <33

Älskar The Verve (:. Mina två favoriter är egentligen The Freshman och Bittersweet symphony (och ja jag har hört fler, jag har t.o.m hört Richard Ashcrofts, sångaren, sololåtar). Men den här låten passar bättre för idag.

Inte så att jag håller på med droger eller något sånnt, verkligen inte. Men inatt sov jag så himla dåligt/konstigt att det första jag tänkte imorse var att jag borde ha tagit sömntabletter inatt. Vågar nästan aldrig ta dem eftersom jag vet att det kan gå överstyr. Men när man har sånna sömnproblem som jag har ibland så ..

Idag jobbar jag igen. Vettfan hur det kommer bli eftersom jag känner mig såhär. Jag är inte trött men knappast pigg heller. Och jag skakar jättemycket. Kanske för att det är så förbannat kallt i den här lägenheten? Det är definitivt varmare i köket på jobbet.

Kommer bli lagom kul när man ska hem och luktar matos och typ allt och alla är helt uppiffade och fina. Alla fick ju löning i veckan så det lär vara mycket folk ute. Jätteroligt. Får hoppas bara att jag blir lämnad ifred. Slemmiga och fulla killar är aldrig roligt.

Nej nu ska jag prata med Victoria på msn istället för att blogga om absolut ingenting. Vi hörs!


Victoria och jag på Malta 2007 <333

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback