Tell me something I don't know

(Selena Gomez- Tell me something I don't know; http://www.youtube.com/watch?v=hPPmLZ9dcRA ) <3

Tjao.

Tänkte att jag skulle blogga lite en mulen lördagsförmiddag som denna. Har ändå inte tid någon annan.. eh.. tid.

Från och med igår till tisdag jobbar jag nämligen 15.00-23.30 varje dag. Kommer vara så även fredag-söndag nästa vecka. Så blir det när man har helgpraktik! Men jag får vara ledig onsdagar och torsdagar :).

I torsdags var det MTV EMA's. Det var helt okej. Det bästa var lätt Jared Leto. Gaah så snygg han är :D. Och 30 Seconds To Mars vann två priser! Anna var väldigt glad!! Katy Perry var också en helt okej värd :). Och så vann allas vår Britney två priser. Hon förtjänar dem! Hon har jobbat hårt för att komma tillbaka! Och så Sir Paul McCartney. Vad ska man säga? Beatles is the shit! Jag vill flytta till Penny Lane..

Måste säga att jag älskade saken innan också när de gick igenom gamla EMA's. Mycket Robbie Williams där :D. Han är så galen men samtidigt så jävla bäst! Tråkigt bara att de inte visade ens ynka en sekund av Ashlee och Jessica från EMA's 2005. Men Pete Wentz var ju med lite, bra nog :D. Gillade också när de visade från när Christina Aguilera hostade, hon var en av de bästa hostarna, lätt! Och klippet där Kanye West stormar upp på scenen, sjukt roligt. Justice som vann måste varit nära att dö av flabb. Touch the sky, med Kanye, är vad jag tycker en av de sämsta videorna någonsin.

Igår när jag kom till "jobbet" så var jag på lagom bra humör. Vet inte riktigt varför men mina depp-moods kommer lite då och då och den här veckan har känts lite så. Vet inte riktigt varför eftersom jag var på Gavin DeGraw i måndags och allt. Men man kan väl helt enkelt inte hjälpa det så mycket när man bara känner sig deppig för ingen ordentlig anledning helt enkelt.

Först skulle jag blanda ihop en massa grejer, typ köttfärs. chili och massa annat. Det var kallt! Sen fanns det inte några fryspåsar utom sånna i örngottsstorlek så Adam som jobbar i servisen sprang och köpte. Så öste jag upp en del och så. Sen blev det middag. Men som vanligt kände jag att jag kanske skulle bli klar först. Men Kim sa till mig att gå och äta. När jag kom tillbaka hade han öst upp resten åt mig. Snällt! Sen skulle jag och Natta få ner de tunga påsarna till frysen. Det var skitkrångligt kan jag tala om :P.

Sen skulle jag göra Tom kha gai-soppa. Jag fick inte göra några fel. Det känns ju jättebra att höra. Haha. Men jag hackade upp allt, fräste, hällde i alla andra grejer och lät det koka. Senare smakade min chef på det. Han: "Anna! Det här är ASGOTT! Du har gjort en bättre Tom kha än de som jobbar här, och de får betalt!", fatta vad kul att höra!:).

Det var fullt i restaurangen. Jag har ansvar för förrätter och efterrätter. Det är lagom lätt när skålarna tar slut hela tiden bara. Tillslut blev det att såfort en skål blev avdukad så blev de diskade och så tog jag dem igen.

Och som folk beställde chokladmuffins! Det kom några som ville ha de andra också men inte ens i närheten! I för sig verkar de asgoda. Fick ett litet stressutbrott mitt i allt. Men det hjälper mindre när man blir stressad, det vet jag ju!

När mitt pass var slut (eftersom jag kom en halvtimme för tidigt så var jag inte så pigg på att stanna kvar längre, men det förstod de ;)) fick jag applåder för de tyckte jag varit så duktig :D.

Jag borde sluta tänka så mycket på allt hela tiden. Men det är svårt.


Fick också ett meddelande från Ashlee SImpson-Wentz på Myspace. Så glad jag blev!

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback