So I guess I missed the point, I should hate myself but I don't

(Ana Johnsson- Just a girl; http://www.youtube.com/watch?v=LNo_gfC1QYM ) <3.


Älskar texten på den låten :D. Passar bra in alla dagar förutom mina mörka och dåliga dagar i alla fall (som i för sig kommer rätt ofta men jaja).

Igår hade jag en heldag framför datorn med mig själv. Förutom att jag gick några ärenden så satt jag framför dumburken och laddade ner musik. Man kan tro att jag skulle ha allt när jag har nästan 8000 låtar men tydligen inte..

Åh, måste dela med mig av min nya bästa vän! Har ni stört er någon gång på att ni inte hittar en låt ni tycker om på erat nedladdningsprogram och därför får ni sitta på Youtube om och om igen och lyssna?

http://www.videocodezone.com

Bara att kopiera länken från Youtube (den som är uppe i adressfältet) och klistra in, sen är det bara att konvertera (omvandla) till det format man vill ha. Det tar lite tid ibland beroende på vad man har för speed på internet och hur stor filen är.

Varsågoda. Den här hemsidan har hjälpt mig att få ner låtar jag aldrig trodde jag skulle kunna ha i mp3.. och andra låtar som jag bara fått för mig att jag vill ha ;).

Medans jag satt och laddade ner, för det tar sin tid, kollade jag Sisterhood of the travelling pants, The Perfect man, Raise your voice, A Cinderella Story, Mean Girls och Confessions of a teenage drama queen (Tonårsliv). Vadå high school-filmer junkie? ;). Men det var ett trevligt litet maraton :D.

Idag händer inget speciellt. Fast ska träffa Linda en sväng, men det blir typ ikväll.


Klicka för stor bild  
Hilary Duff och Ben Feldman i The Perfect Man. Vill ha klänningen och frisyren till balen!

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback