Rock the kasbah

(The Clash- Rock the kasbah; http://www.youtube.com/watch?v=JD3D20AHW00 ) <33

Kom inte på någon låt som passade för tillfället som titel så jag väljer att ha en favoritlåt med The Clash som titel. Ja jag tänker fortsätta ha låttitlar som rubriker, haha. Något måste man ju ha som utmärker en!;).

Vaknade imorse av att mamma stormade in i mitt rum utan att knacka. Gulligt när hon vet att jag kom hem sent i natt. Men det där med förståelse är inte riktigt min mammas starkaste sida..

Idag har jag bara legat och degat framför tvn i princip. Kollat Gilmore Girls och bara chillat.

Igår var det maskerad hemma hos Elias. Där var ungefär samma personer som vanligt, kul att träffa dem nu när man är ute på praktik och så :). Och de flesta var utklädda. Själv var jag utklädd till emo/popare (eller hur fan man nu ska ha det ;)). Orkade nämligen inte slösa pengar på en bra dräkt så jag tog lite grejer jag ändå hade. Svarta stuprör, Fall Out Boy-tröja (av någon extremt konstig anledning räknas de som emo av en del..), mina älskade converse (basketskor från början men jo tjena), svart nagellack, svart kajal och ögonskugga i massor, och så hade jag tuperat och sprayat håret svart.

Som ni kanske förstår var jag alltså det som folk av misstag tror är emo ;).

Kom hem runt fyra. Linda och Simona var gulliga och följde med mig till tunnelbanan eftersom de inte tyckte jag skulle gå själv. Och så är ju mitt lokalsinne lite som det är (A). Haha!

Imorrn är jag ledig från praktiken för att gå på Gavin DeGraw. Men på tisdag blir min första kväll. Jag är skitnervös. Tänk om det blir helt annorlunda?:O


Linda, Emelie, Jag, Matilda, Elias och Jenny ^^

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback