I didn't see the trouble, and I didn't care

(Ashley Tisdale- Unlove you; http://www.youtube.com/watch?v=P1A-c6W-PFw ) <333

Skitfin låt (:.

Igår kväll på jobbet var bra. Blir lite halvirriterad när han i luckan sa typ fyra gånger att det skulle fram en rätt. Jag menar, den står i ugnen, vad ska jag göra då liksom? Ge gästen ofärdig mat?:P.

Sandra tyckte i alla fall vi hade gjort oss förtjänta av chokladmuffin och eftersom det blev en över så tog vi fram glass till och åt. Drack varm choklad till, hahaha. Så gott :D. Sen när vi skulle städa så satte hon igång lite Foo Fighters, fan vad Times like these och Everlong är bra, särskilt akustiskt <333. Medans jag städade sjöng jag med, hoppas de inte hörde mig där ute, hahaha.

Dave Grohl kan verkligen sjunga :). Måste ladda ner mer Foo Fighters. Limewire är alltid så dumma när jag försöker, suck :P.

Nu är det exakt tre veckor och sen säger jag hejdå till Sverige för en vecka, ska ju till Spanien och fira jul :D. Men kommer hem igen den 28e. Hmm.. borde kolla med folk om det är något inför nyår planerat. Hoppas det blir lika roligt eller roligare än förra året :D. I för sig kanske jag hade så roligt förra året för att det var första gången på flera år som jag inte legat hemma med feber? Men nej det var jävligt roligt.

Nu ska jag surfa runt lite på diverse sidor. Men vi hörs imorrn! Då ska jag berätta om första dagen med julbord :D. Knappast någon som bryr sig, men i alla fall.


Glad första advent! Hoppas mamma tar hem många lussebullar åt mig från mormor ;). Missar det pga jobbet..

/Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback