Been dazed and confused for so long

(Led Zeppelin- Dazed and confused; http://www.youtube.com/watch?v=b5Xf0N9Juko ) <3

Tjao.

Vaknade för typ bara en timme sedan. Väldigt sent för att vara mig alltså. haha. Men så hade jag ju sovit så jävla kasst natten innan + sen jobbat åtta timmar. Och så gick jag inte direkt och la mig precis när jag kom hem (A).

Sitter här och lyssnar på musik som vanligt. Borde ta och klä på mig och hitta något ätbart att få i mig. Har ett paket tortellini i kylskåpet men jag orkar inte koka det. Vill ha mat nu och pastavatten tar lite tid. Men det där löser sig nog ;).

Snart börjar julbordet på jobbet. Ska bli spännande med lite nytt men samtidigt rätt läskigt. Har ju ingen aning om vad som ska göras! Eller jo köttbullarna, havrebollarna och bräcken (choklad) vet jag eftersom jag hjälpt till med dem men det är ju massa andra grejer också.

Har inget mer att säga, eller ja, skriva. Men vi hörs kanske imorgon.

Pallar inte leta upp en passande bild idag eftersom min dator bestämde sig för att börja uppdatera sig själv nu = SEGT!

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback