Sunday bloody sunday

(U2 - Sunday bloody sunday; http://www.youtube.com/watch?v=Fd1mKaxN6EY )

Tja.

Okej jag fixade inte min blogg för att låta den ligga och ruttna. Så varför inte använda en tråkig söndag som denna till att skriva lite? Det var jättelängesen jag skrev (igen), hur kan tiden gå så fort?O_o.

Skriver medans jag tittar på Charmed (Förhäxad, men föredrar definitivt det engelska namnet) dock, en av de bästa tvserierna någonsin, min åsikt. Säsong 8. Inte min favoritsäsong kanske men jaja :).

Den här veckan kom min brorsa William hem från Malta, där han jobbar på Unibet, så det har varit lite familjesaker denna veckan.

I fredags åkte dock mamma och Janne iväg. Så på kvällen var jag och Jonna på Nivå 22 och sen åkte vi till Göta Källare för att dansa. Det var en helt okej kväll men inte precis speciell. Det ända anmärkningsvärda som hände när jag skulle hem var några sliskiga killar som vägrade låta mig vara ifred. Vilket resulterade i att några killar som försökte hjälpa mig började bråka med dem. Jeez. Verkligen överdrivet och onödigt. Men snällt att de ville hjälpa mig, även om jag faktiskt kan ta hand om mig själv.

Igår mötte jag Jonna inne i stan för att hjälpa henne hitta några grejer. Sen köpte vi Cola zero och strosade runt lite. Hamnade i Kungsträdgården. Det är grymt fint där. Dock mycket folk men det är sådant man får ta :). Drog hem och chillade. Sen smsade Jonna så jag fixade mig, flyttade över alla nödvändiga saker till min lilla väska (som är bättre att ha när jag ska ut eftersom jag bara behöver pengar, id, nycklar, läppglans, mobil och mp3n (kan knappt gå någonstans utan den, haha)) och när Jonna ringde drog jag och mötte henne vid Fridhemsplan, där Nivå 22 ligger :). Börjar bli nya stamstället :P. Nu när Viper Room är stängt (det är faktiskt ett bra ställe, billigt och eftersom vi har kort så kommer vi in gratis.. och så har vi de söta killarna som jobbar där.. varav en av dem jag såg på Nivå för några helger sen, haha) är det bra att ha någon annanstans att hänga där det är billigt :P. Vi drack lite och pratade typ.

Sen ringde Sofie som hade slutat så vi drog till Slussen och hämtade henne. Efter det in till stan igen och vi gick till Chaplins. Skönt ställe, har varit där en gång förut och då var det roligt så det fick bli det eftersom vi inte kom på nått annat :P. Vi drack lite vin (haha jag börjar märka vilken effekt vin har på mig ;P) och dansade tills det stängde. Kom hem ordentligt vid 03.40 typ och la mig och sov direkt efter att jag hade bytt till sovkläder och tagit bort sminket.

Idag har jag gjort nada. Absolut nada. Men det är precis vad jag ville också.

Haha btw var mamma och Janne på 50årskalas igår och kocken som de hade hyrt var ingen mindre än Billy som jobbade i min skola, haha. Världen är liten!

Nej nu ska jag återgå till Charmed.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback