Lazy days

(Robbie Williams- Lazy days; http://www.youtube.com/watch?v=9md6fzuu4Es <333)


Hmm eftermiddagen har bara flugit förbi. Tyckte den var 12 nyss. Jaja.. det är bara en fördel att dagarna går fort när man ändå inte har något speciellt för sig.

Någon dag borde jag ta och städa upp rummet lite. I för sig är det bara soffan och skrivbordet som är stökigt. Har massa kläder och papper och saker som ligger där. Men om jag känner min bror rätt så måste jag ta itu med köket först. Jag är verkligen inte bra på att städa mitt rum (men jag har blivit mycket ordentligare än förut) men i köket försöker jag faktiskt städa upp någolunda efter mig själv. Men senast jag kollade låg det pizzakartonger, bestick, glas och massa annat där inne. Inte så jättemysigt.

En sak jag borde ta itu med också är min garderob. den är kaos. Det ser ut som det har varit jordbävning där inne eller något. Men utrymmet är så dåligt att kläderna typ inte får plats än om de bara ligger i en stor hög. Så ja det är lite svårt att hitta vissa kläder ibland. Men jag har lagt kläderna jag använder mest på de hyllor som finns i alla fall. De andra hyllorna har typ ramlat ner pga att de var så dåligt uppsatta. Jättesvårt att förklara men i alla fall.

Annars är det enda jag har på kalendern just nu min gammelfarmors begravning nästa vecka =/. Hon var visserligen 97 så det var antagligen bara skönt för henne men ändå, det är min älskade gammelfarmor. Nu har jag ingen farmor alls, min egen dog 10/1-2004 :(.

Egentligen skulle jag också vilja åka ner till Grekland och hälsa på Victoria nu när hon är där men min ekonomi suger just nu. Så jag funderar på att åka en weekend till någon annanstans mer billigt. Typ Köpenhamn? Det må bara vara Danmark men Köpenhamn är en helt underbar stad. Hittar bra där också nu, haha. + Bara att komma iväg från Stockholm en stund kan vara uppfriskande.

Måste ta och gå och köpa en ny hudkräm också. Min tog slut igår, och den jag har använt i över ett år nu är jättebra. i alla fall funkar den på min hud. Och nu finns den i Sverige också.

With Love by Hilary Duff Gift Set

Fick den boxen förra året när jag fyllde 17. Mammas vän köpte den i USA åt mig eftersom den inte hade kommit hit än. Jättefin box med parfymen, hudkrämen och ett jättefint ljus. Får ofta beröm när jag har denna parfym så tänker fortsätta med den :).

Vill ha uppföljaren Wrapped with Love också. Den luktar lite sötare men tycker om den också :). Och så är jag en sucker för fina flaskor.



Hörs kanske imorgon!

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback