When you're dreaming with a broken heart, waking up is the hardest part

(John Mayer- Dreaming with a broken heart; http://www.youtube.com/watch?v=25URKL26I04 ) <3333.


Älskar den låten. Okej jag älskar det mesta John Mayer gjort men i alla fall :).

Jaha. Då var praktiken slut. Över. Finito.

Måste ju säga att det känns väldigt bra! Kommer sakna de flesta på East självklart men att få tillbaka mina fötter är helt fucking underbart. Mina kockskor är nämligen katastrof (ska köpa nya till nästa praktikperiod) och jag har gamla blåsor och typ massa torr hud och skit som inte fått chansen att andas ordentligt eftersom jag varit tvungen att dra på mig skorna varje dag i åtta timmar liksom.

Hmm. Ja. I alla fall ;).

I natt drömde jag en sånn där konstig dröm. Inte som senast när jag drömde att alla jag känner förvandlades till zombies dock, haha.

Men ja, alla människor jag känner och är bekant med hade typ bakats in i samma dröm. Drömde bl.a att jag var på besök på min gamla skola, Matteus. Fick mig att inse en sak när jag vaknade, måste göra återbesök där snart! Var där och hälsade på i ettan men inte sen dess. Saknar t.ex min gamla mentor, musikläraren Pålsson. Han är så ball :D.

Insåg också igår när jag tittade i skolkatalogen (årets) att det går två personer i skolan som jag inte visste gick där. Men de har kommit från St Görans så inte så konstigt att jag inte visste det. Men blev lite lagom förvånad.

Äh. Nu ska jag sluta vara tråkig.


John Mayer och Jessica Simpson. Eftersom jag har en John Mayer-låt som titel och lyssnar på en Jessica Simpson-låt just nu ;).

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback