Tonight I'm gonna party like it's 1999!

(Prince- 1999 <333333333333333333333333333333)

En av mina absoluta favoritlåtar, det är synd att Prince inte vill ha sina låtar på Youtube (de tas bort, därav ingen Youtube-länk). Men ni som läser, ladda ner 1999, den är helt fantastisk, och skithärlig partylåt ;).

Jaha. Så var sista dagen på året här. Kommer väl sitta på bilddagboken senare och göra en massa listor och grejer för året som gått. Sådant man gör när man är uttråkad ;).

Somnade assent inatt. Kunde inte stänga av hjärnan så jag kollade lite på tv. Det blev Weeds, CSI och Charmed och sedan när de började visa dålig tv så satte jag på Heroes säsong ett. Fan vad mycket man har glömt. Dock har jag inte glömt hur jävla snygg jag tycker Milo Ventimiglia är, haha :D.

Ställde klockan på 11 så att jag skulle komma upp tidigt ändå. Snoozade mig till kvart i 12 dock. Haha. Men så pallrade jag mig upp, klädde på mig och drog till stan. Köpte allt jag behöver inför ikväll. Hittade en klänning tillslut också. Var inne igår med Danne men hittade ingenting, och när man går runt med killar så vill man helst inte gå in i varje affär eftersom man vet att de kommer sucka och klaga ;).

Så ska vara hos Sofie klockan sex, och ska möta Jonna kvart i. Ska kolla bussar och sånnt. Måste ju vara fixad och hunnit köpa lite dricka innan dess också.

Just nu sitter jag med en massa kladd i håret eftersom jag färgar om det. Alla typ säger att jag inte behöver färga om det men det är svårt att sluta när man väl har börjat. Tog en mörkare färg än vanligt så får väl se hur jag ser ut. Man måste ju våga prova ^^.


Nyår förra året ;).

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback