Take this pink ribbon off my eyes

(No Doubt- Just a girl; http://www.youtube.com/watch?v=TIQQculD-Vk ) <3

Hej hopp.

Idag var jag hemma från jobbet, ska jobba söndag istället. Känns bättre så då det är människor jag inte känner mig lika dum och idiotisk inför. Det var faktiskt min handledares idé eftersom hon märkte igår hur jag blev. Särskilt en av de som jobbar där förstör mitt lilla självförtroende hela tiden.

Och jag vill inte förlora det självförtroende jag har, det som mina underbara vänner och andra (släkt, Sandra på jobbet, lärare) har ansträngt sig för att hjälpa mig med.

Hmm.. när jag kollade igenom bloggen innan jag började skriva märker jag hur deprimerad jag låter nästan hela tiden. Vilket är konstigt för det känns inte riktigt som det stämmer. Men jag har ett behov att skriva av mig när jag är deppig. Så är det att vara estetiskt lagd, haha. Märker ju att jag nästan bara skriver dikter och låttexter när jag mår dåligt till exempel..

Okej Anna, dags att berätta roligare saker nu.

Igår kväll när jag kom hem runt tolv så satte jag mig med film på och läste Ljudet av ditt hjärta, tredje boken i Twilight-serien. Runt två ringer det på dörren och jag hoppade till (var ju helt inne i boken). Pausar filmen för att höra bättre. Och jo. Så var det.

Min bror kom hem! Trodde ju han skulle komma idag (jo förvisso gjorde han det men jag trodde dagtid, inte två på morgonen) och så kommer han bara sådär ^^. Har inte träffat honom på ett tag så det var kul. Men dock var vi alla lite trötta så jag gick rätt snabbt tillbaka till mitt rum och min bok, haha. Nörd? Ja. Men det vet jag redan ;).

Nu har jag precis tvättat håret. Får väl se vad man gör senare. Borde verkligen ta itu med lite skolarbete. Haha. Även om jag inte varit i skolan sen oktober så måste jag ändå göra vissa grejer i vissa ämnen. Jobbigt? Ja. Men det är jag som skjutit upp skiten. Kunde gjort den i början. Men det är så jag fungerar, sista minuten. Men ikväll och imorgon innan jobbet ska jag i alla fall ha satt igång allt. Hoppas jag.


Bjuder på en "gammal" egobild.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback