Little miss obsessive, can't get over it

(Ashlee Simpson feat. Tom Higgenson- Little miss obsessive; http://www.youtube.com/watch?v=V5agSqcrxlw ) <33

Japp, samma som på headern. Underbar låt! Obsessive betyder ungefär tvångstankar enligt ordboken, om någon undrar.

Hej.

Gick hem tidigare från praktiken idag. För jag mår inte alls bra. Dels är det för att jag inte sovit bra inatt alls och har ont i magen. Men det är psykiskt också. Har mina depressioner och idag är en sådan dag då ingenting går eller känns bra.

Undrar nästan om jag borde börja äta medicin mot depression? Undrar om det skulle hjälpa. Det är rätt jävla jobbigt att må så här ibland =/. När det har varit så så länge liksom..

Igår på jobbet var det i alla fall okej. Dock var det helt dött. Bara jag, Sandra och Emelie (GIRLPOWER!) som jobbade, men det behövdes knappast mer. Alla som gick förbi typ blev överlyckliga att det bara var tjejer, hmm.

Så eftersom det var så lite så gjorde jag milkshake/smoothie till personalen. Hallonsorbet, vaniljyoghurt, banan och citron = VÄLDIGT GOTT.

Nej nu ska jag gå och tycka synd om mig själv och se på film eller nått. Hoppas att mamma låter mig vara när hon kommer hem. Har satt en lapp på dörren och allt. Skulle hon se hur jag mår skulle hon börja oroa sig mer för mig och det vill jag inte alls.

Inga bilder idag. Men ni förstår nog varför..

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback