Like Dylan in the movies

(Belle and Sebastian- Like Dylan in the movies; http://www.youtube.com/watch?v=Udpx4vo3j94 ) <3


Kom inte på någon passande låttitel idag så det får bli en favorit med Belle and Sebastian istället. Men det funkar ju det också ^^.

För tillfället lyssnar jag dock på Talking and sleepless med Teddy Geiger. Mycket bra låt av en mycket talangfull sångare (förutom skönsången så spelar han även gitarr, piano, bas, trombon och trummor, samt att han är skådespelare). Skadar inte att han är snygg också (A). Tycker jag i alla fall, smaken är ju som baken som det heter.

Laddade ner massa ny musik inatt när jag inte kunde sova. Med Teddy Geiger och Drew Seeley (han sjunger låtarna man tror Zac Efron sjunger i första High School Musical, och han är även med i Another Cinderella Story där han sjunger flera låtar, för att nämna lite).

Sedan fick jag även något ryck och bestämde mig för att ladda ner allt med Sugababes och Avril Lavigne. Vet inte riktigt varför dock. Det är väl sånt som händer en två på natten. Haha. Även en låt med Joe Jonas laddades ner. Såg nämligen Camp Rock igår ^^. Härlig film om man är som jag och älskar glada dans- och musikfilmer (fast jag gillar inte Dirty Dancing, fråga mig inte varför för jag har inget bra svar) :D. Lite dåligt skådespelande ibland men det är ju trots allt musiker i huvudrollerna (Demi Lovato och Joe Jonas) så jag orkar inte vara kritisk.

Borde inte sitta här och blogga om film just nu. Jag borde packa. Åker nämligen imorgon! Till Spanien :D. Har tjatat om det här i bloggen i evigheter (känns det som) och nu bär det snart av. Har resfeber för fullt just nu. Lider nämligen av världens höjdskräck som alla som känner mig väl vet. Samt att jag sett för många filmer och är övertygad om att jag ska krascha eller att planet ska bli kapat (okej kanske inte när jag åker till Malmö men ni fattar nog, haha).

Hittills är resväskan nästan tom, förutom ett paket (gemensam julklapp).

Känner jag mig själv rätt kommer det se ut så tills ikväll. Borde också kolla var mitt pass är. Förhoppningsvis är det i tryggt förvar hos mamma för annars har jag ingen aning.

Ingen aning är verkligen nyckelordet när det kommer till Spanien. Vet inte ens när vi åker imorgon! Haha. Tur att jag inte åker ensam (fast då hade jag faktiskt haft koll :P).

Klicka för stor bildKlicka för stor bild
Triss i hotties! Från vänster: Teddy Geiger, Drew Seeley och Joe Jonas ;).

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback