I'll keep you my dirty little secret

(All American Rejects- Dirty little secret; http://www.youtube.com/watch?v=Nt5yScgYuwY ) <33

Gammal favorit :D

Så nu är man tillbaka i kalla Sverige igen. Var ju i Spanien över julen och även om det inte var superväder så var det åtminstone inte minusgrader. Och när man skulle sova så var det i alla fall varmt i rummet. Här är det iskallt. Sover med typ duntäcke + filt över. Burr. Och jag fryser typ aldrig, ska jag kanske tillägga :P.

Så jag, Wille, Jonatan (brorsor), Fredrik och Jenny (barndomskompisar) landade på Arlanda runt 12-tiden natten till tisdag. Åkte hem. Wille gick till 7 Eleven och köpte chips åt mig för att jag var hungrig, haha (han erbjöd sig faktiskt självmant!).

Igår var jag först inne i stan och köpte en Ipod Nano 8 gb, svart. Den är kärlek <3333. Döpte den till Edward (eftersom jag älskar Edward Scissorhands och Edward Cullen från Twilight så tyckte jag det var ett bra namn :)).

Köpte även Heroes säsong ett på rea. Hittade även en skiva med The Wallstones (Karl Martindahl och Johan Becker från Fame Factory säsong 3 band) som jag hittade för 19,50:-. Beatles-magneter och femte Harry Potter-filmen blev det också, till pappa och Gustave (lillebror).

Åkte hem. Precis då messar Jonna så åker in igen och tar en snabb fika med henne. Åker hem igen, duschar. Sen skyndar jag mig så gott jag kunde hem till pappa som fyllde 49 igår. Fick lax med pepparrotsgrädde och lite annat smått och gott. Mums! Sen frossade man i lite glass och chips (A). Lyssnade även på cdn jag gav pappa, en skiva med lite favoritlåtar, det är en tradition nu ;P.

Idag har jag mest ägnat tid åt att mata Edward full med musik. Den är så jävla snygg alltså <3.

Nej nu ska jag in och träffa Danne och antagligen köpa min nyårsklänning. Får se om den på Salt finns kvar. Annars får jag hitta på något helt enkelt! Lyckades ju helt okej förra året?



Han är ännu vackrare i verkligheten ;).

/
Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback