Hope there's more to life than this

(Drake Bell- Circles; http://www.youtube.com/watch?v=5prPjmQZb0o ) <33

Hej.

Hade lovat mig själv att blogga varje dag den här månaden förutom de dagar jag är i Spanien (lite svårt att blogga utan dator ;)) men det är redan brutet. Jaja.

Vaknade upp igår morse gråtandes. Mest för att jag var så sjukt jävla trött. Hade inte kunnat sova något bra alls. Så jag tar mig samman så gott det går och ringer praktiken och sjukanmäler mig. Med tanke på att min handledare såg hur dåligt jag mådde i måndags så förstod hon nog..

Sen gick jag och la mig igen. Sov, sov och åter igen sov. Vaknade runt halv 2 tiden. Brukar aldrig sova så länge men med tanke på min brist på sömn den senaste tiden så var det inte ett dugg konstigt. Väldigt skönt var det att äntligen känna sig hyfsat utvilad, for once.

Så igår ägnade jag åt att surfa runt, tänka, kolla på film osv.

Måste tacka Friends, Ugly Betty och Desperate Housewives, som kanal 5 visade på rad igår kväll. Jag behövde få skratta lite! Med tanke på hur mycket jag gråtit de två senaste dagarna.

Idag har jag kvällschema för mamma och Janne ska komma och äta julbord, så börjar tre. Ikväll ska jag i säng så fort jag kommer hem. Vill inte att imorgon ska bli som i måndags. Fyfan. Hoppas bara jag kan somna. Har varit så uppspeedad efter jobbet senaste veckan..


  
Önskar jag kunde hitta en bild på Ross i hans skinnbyxor från 5x11 som visades igår, helt sjukt roligt :D. Men den enda bilden som överstämmer med igår är den från Ugly Betty, eftersom Lindsay Lohan gästspelade så var det jävligt enkelt att hitta ;).

/Anna.

Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

Hoppas att det blir bättre :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback