As I am is how you want me

(Miley Cyrus- As I am; http://www.youtube.com/watch?v=EqJWkYOmilA ) <333

Skitfin låt (:.

Hej.

Slet mig från tredje boken ur Twilight-serien, Ljudet av ditt hjärta, för att sätta mig vid datorn ett tag innan jobbet. Det var inte lätt, haha. När man väl börjat läsa böckerna är de ungefär lika svåra att lägga ifrån sig som Harry Potter-serien. Ja, jag älskar allt sånnt där övernaturligt när det kommer till böcker, filmer, tv ;).

Så nu sitter jag och lyssnar på musik. Har Itunes på scrobbling så det kommer lite allt möjligt kul. Typ går från Jimi Hendrix till Chris Brown till Taylor Swift till Def Leppard, för att bara nämna några exempel. Har nästan 8000 låtar på datorn, och det är allt möjligt. Men jag tycker det är kul, inte så kul att bara lyssna på samma saker hela tiden :D. Även om jag förstås har mina favoriter :).

http://www.lastfm.se/user/Imextraordinary

Där kan ni se min musiksmak i fullo ^^.

Ehm. Ja.

Nu är praktiken snart över. Och snart åker jag till Spanien :D. Kommer hem lite innan nyår. Vet inte än vad jag ska hitta på då men kanske blir något med Jonna :). Tänkte även försöka dra ner till Malmö nått därefter, med tanke på att jag börjar den 12/1 så känns det dumt att inte ta chansen när jag hinner :P. Får bara se om det går ;).

Nej. Nu ska jag sitta och surfa runt och snacka med Victoria innan jobbet ^^.


Bilder från helgen ;). Den sista ser man mig inte på om man inte kollar i orginalformat, men i alla fall ;P.

/Anna.


Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

börjar vi den 12/1 ? jag har skrivit 7/1 i in almenacka.. har jag fattat fel eller?

Postat av: Emma Lindgren

kollade i skolpapprena (i den dära rutorna) då stod det den 7de faktiskt, men får kolla med flera så det inte bara är jag som är fel ute :D

2008-12-10 @ 10:09:32
URL: http://fyfanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback