So damn clever

(Plain White T's- So damn clever; http://www.youtube.com/watch?v=8d7yZQkuMt8 )


Gah!

Det här har varit en helt okej dag tills nu. Var ute med mamma och Janne på indisk restaurang. Kommer hem. Öppnar mailboxen..

..och hittar ett mail som säger att jag vunnit biljetter till Plain White T's. Problemet? Jag hittar det EN KVART innan de går upp på scen. SJUKT STÖRIGT!!

Hade det varit på Berns så hade jag kunnat komma sent. Men har för mig att Klubben stänger insläppet en viss tid. Varför kollade jag inte min mail tidigare idag? Det här är så typiskt mig egentligen :/.

Som tur är kan jag hoppas på att de kommer hit snart igen eftersom de fortfarande är unga.

Måste tänka positivt!

Men nu ska jag återgå till O.C, är på säsong två nu ^^.

/Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback