Goodbye to you

(Michelle Branch - Goodbye to you; http://www.youtube.com/watch?v=WaQSJFyQpZs )

Mycket bra låt, och väldigt sorglig.

Kollar just nu på Just My Luck med bl.a Lindsay Lohan och Chris Pine. Har också precis duschat och ska snart börja packa. Jag är alltid ute i sista sekunden :P.

Imorrn bitti bär det nämligen av till Malmö (till och med torsdag) med Jonna :). Nu när det är Malmöfestivalen där så händer det mycket :). Ska över till mitt älskade Köpenhamn över någon dag också. Jag <3 Köpenhamn. Ska försöka hitta lite kläder också. Hittar alltid mer kläder i Malmö och Köpenhamn än i Stockholm känns det som, haha.

Kul också att göra saker så att man inte behöver tänka supermycket på att skolan börjar på fredag. Något jag ser fram emot med vad jag bäst kan beskriva som skräckblandad förtjusning. Men det är skönt att börja på en fredag, haha ;P.

Så i lördags var jag ute med Jonna och Sofie. Vi var på Toxic. Kan inte säga att jag har bra erfarenheter av det stället, men kom in gratis tack vare dem. Men förutom typ Green Day's Basket case och några få fler låtar så var det inte bra musik. Jonna och Sofie har typ varit där hur mycket som helst verkar det som för de känner fotograferna, haha. Jonna drog hem efter ett tag och jag och Sofie följde med några av fotograferna på efterfest. Den höll på till halv 8 på morgonen ungefär, då vi la oss för att sova i typ två timmar. Behöver jag säga att jag ägnade mycket av igår kväll åt att sova?;P.



Snygg bild, eller hur? Haha. Men den bjuder jag på ;P.

Hörs inom kort igen.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback