Woke up cold one tuesday

(Paolo Nutini - New shoes; http://www.youtube.com/watch?v=hmbUNF1Q4R8 <33)


Usch. Min förskylning vill inte ge sig :/. Vettfan om jag orkar med bageriet imorrn :S. Får helt enkelt se hur jag känner mig imorgon :).

Började 11 idag så drog runt halv 11 till Gullmarsplan. Vi har gympa i Enskedehallen (ligger vid Gullmarsplan dock :P) nämligen ;). Eftersom jag är sjuk så skippade jag att vara med. Fick "gå promenad". Jag, Danne och Jocke gick och satte oss på en bänk och chillade ^^.

Lunch. Vi är alltid sena till lunchen pga gympan så det är ofta matlådor och grejer. Maten idag var okej. Fast det var en massa ben i laxen, och det är inte gott!

Samhälle och vi fick se en film om hur man gör pengar typ (vi har ekonomi just nu), med Victor Åkerblom Nilsson som programledare typ eller vad man nu ska säga. Faktiskt rätt intressant. Jag ville ha de där pengarna ju ^^.

Efter det gick jag och Sandra ner till cafeterian och köpte bullar. Jag behövde den sockerkicken för mitt huvud kändes helt segt :S. Efter bulle och cola blev det mindre segt.

Svenska. Vi började se Robinson Crusoe, med Pierce Brosnan i huvudrollen. Har för mig att jag sett den förut för fick värsta deja vu-känslorna: Och nu menar jag just själva filmen. Känner självklart till storyn om Robinson Crusoe, haha XD. Det är dock inte så kul att se på film när man känner sig helt seg i huvudet (den sockerkicken var inte så jättelångvarig :/),

Sen ner till entrén och väntade på folk som vanligt. Till slut gick jag, Carro, Danne, Jonas, Jonatan och Patrik till Donken i Globen Centrum och hängde. Åt också. Cheeseburgaren smakade inte som den brukade men det beror antagligen på att jag är förskyld och inte känner någon ordentlig smak. Träffade massa lärare också. Haha. Först kom Barbro,  också kallad Dillbabs av Jonas. Hon är asball :D. Kunde hända i ettan att jag fick ryck på allt hennes hygiensnack men nu tycker jag hon är ball :). Sen dök Rita upp. Näringsläraläraren. Hahaha. Hon typ stannade till och glodde på oss. Sen kom hon och sa några ord. Trodde typ hon skulle säga "varför inga minimorötter?" eller nått om bananer men det gjorde hon faktiskt inte :P. Såg Kickan också. Dock gick hon inte fram till oss. Kickan är skönast, hade henne i kallkök demo i ettan :).

Åkte hem. Drog förbi ICA bara och köpte nya Cosmopolitan med Hilary Duff på omslaget :).

Så nu sitter jag här, lyssnar på Ashlee SImpson och ska dra typ nu. Ska chilla, läsa Cosmopolitan och sen se på Desperate Housewives <3.

Hörs imorrn typ :). (Tänk vad rätt jag hade i att det blev roligare att skriva i bloggen nu när den är så snygg!)

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback