Wild wild horses couldn't drag me away

(Rolling Stones- Wild horses <3333 Den låten är KÄRLEK!! http://www.youtube.com/watch?v=H_em_AihIO0 )


Har inte skrivit på nästan ett år. Skyller mest på att jag hatade min gamla tråkiga vanliga layout så mycket att jag inte ville skriva i den. Men nu har min vän Victoria ( http://vicks.blogg.se ) gjort en personlig layout till mig. Tycker den är skitsnygg :).

Så vad har hänt sedan senast? MYCKET!! Men jag har bland annat varit på Malta, som var en helt fantastisk upplevelse. Glömmer det aldrig! Och i höstas började jag tvåan. De hade gjort om klasserna vilket absolut var bland det bästa som kunde hänt mig. RE07 är en underbar klass. Har också lärt känna massa nya roliga människor i skolan som jag inte kände innan :).

Fyllde också arton för några månader sedan, vilket var något jag sett fram emot otroligt mycket. Även om jag inte är ute varje helg så är det fantastiskt att ha möjligheten :). Dock har min mamma inte ringt mindre ^_*. Ja jo hon kanske inte ringer tre gånger och lämnar fjorton sms (överdrift.. typ) men hon ringer så fort jag inte är hemma till middagen typ. Kan vara lite irriterande emellanåt, eftersom jag förklarat för henne att jag kan äta när jag kommer hem. Mammor. De är sådana, oftast :). Men man älskar dem ändå.

Igår var jag i Björkhagen på demospelning. Robin och Patrik som går i min skola har ett band tillsammans med två andra, Johan och Fredrik (de heter Strike Of Ares) så var där och visade stöd :). Jonatan, Maria, Daniel, Joel, Ian, Lollo (jag tror hon heter det i alla fall). Natalie, Kate, Garnet, Rebecca och Sandra var också där som groupies ;). De var bra :). Dock var ljudsystemet till basen typ asdåligt, mikrofonen var inte heller bra. De andra banden var rätt bra, vissa bättre än andra :). Sen drog jag hem, hade sällskap med nåra till Gullmarsplan, och kollade på min absoluta favoritfilm, Sin City, den är så sjukt jävla bra!!<33 Öser kärlek över den :).

Kom och tänka på att jag har föredrag om Quentin Tarantino på engelskan nu bara för det. Inte för att det är han som är regissör (han har gjort en scen där Jackie Boy (Benicio Del Toro) sitter i bilen med en pistol i pannan och pratar (han är egentligen död men Dwight hallucinerar) med Dwight (Clive Owen) men resten är Robert Rodriguez). Jag vill inte hålla föredraget :/. Hatar föredrag!! Men men. Ska klara det.

Måste också skriva en cv och söka jobb. Skjuter upp det hela jävla tiden dock. Men idag, eller imorgon ska jag skicka in det. SENAST!! Så slipper jag lite av mammas gnäll också, vilket är otroligt skönt att slippa.

Lovar att skriva oftare nu ;). Jag vet inte om det är någon som bryr sig dock men man kan ju låtsas?

/Anna.



 




Kommentarer
Postat av: victoria

man tackar, man tackar :)
& jo, jag bryr mig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback