Tears dry on their own

Amy Winehouse- Tears dry on their own: http://www.youtube.com/watch?v=AsPJ7c1njdo


Hej medmänniskor.

Vaknade imorse. Trött, men så var ju klockan 06.30 också och tanken på servering gjorde mig bara ännu tröttare. Men pallrade mig iväg.

Idag var det väldigt med folk i restaurangen, trots att det var måndag. Mycket ovanligt. Min pappa var där och käkade också, med sin bästa vän Tore. Mycket trevligt att träffa dem båda :). Var dock lite nervös. Men det är jag typ alltid? Nåja. Stolt för jag klarade av bongmaskinen helt utan hjälp. Egentligen har jag väl alltid kunnat den men har alltid velat ha någon bredvid mig om jag skulle göra något fel. Man vet ju aldrig med mig.

Eter det engelska. Haha. Min engelskalärare gillar verkligen inte filmversionen av Robinson Crusoe, så mycket har man förstått ^^. Gillar Elisabeth, hon är ball :D. Och mycket intelligent!

Slutade. Ner till entrén. Gick med Danne, Carro, Jonas, Jonatan, Patrik och Robin till Donken. Ovanligt nog. Haha.

Sen skulle de till en musikaffär. Jag och Danne drog till Peirrot. Snart kom även Natta, Jonatan och Henke dit. Trevligt.

Nu har jag precis kollat CSI.

Är också mycket deprimerad över en sak. Men det går jag inte in på här. Hoppas på det bästa.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback