Perhaps vampires are a bit strong but..

(Arctic Monkeys - Perhaps vampires are a bit strong but.. ; http://www.youtube.com/watch?v=pFmgPrKEzbg <33)


Visste inte riktigt vad jag skulle döpa dagens blogginlägg till så det fick bli en söt låt med Arctic Monkeys. Såg dem live juni förra året, de är grymt bra live!!

Inatt sov jag rent uselt. Vaknade hela tiden och behövde gå på toaletten osv. Så när väckarklockan ringde så orkade jag verkligen inte upp. Dels två timmars sömn och sen ont i huvuet, skitont i halsen och snorig näsa. Visserligen skulle jag bara stå i disken, men jag orkade verkligen inte. Så la mig helt enkelt och sov lite till. Älskar att sova <3

Vaknade typ tio. Då pallrade jag mig upp till tvn och dvdn och satte igång Gilmore Girls, älskar den serien <3.

Runt halv två drog jag till skolan för engelskalektionen. Satte mig i lugn och ro i ett hörn och väntade. Snart därefter dök Tove och Danne upp. Även Rebecca sen. Må kännas lite onödigt kanske att jag åkte dit bara för en lektion men det visade sig tur att jag åkte dit. Man skulle skriva lite inför nationella i trean. Tur att man kommer få bättre ämnen då dock. De idag var rätt kassa.

Efter det gick vi alla ner till entrén där massa folk väntade på oss. Efter lite häng där gick jag, Jonas, Robin, Carro, Patrik, Sandra och Rebecca till Globen Centrum och Donken. Åt inget dock. Robin tipsade mig om ett band som jag nu kollat upp. Älskar att få veta om nya band :).

Sen drog jag hem. Och precis när jag kom innanför dörren får jag sms från Danne (han skulle typ på intervju för utlandspraktik). Så iväg igen. Träffar mamma som babblar om ditt och datt. Skrev till Danne att det skulle ta en kvart men det tog snarare en halvtimme? När jag kom dit var även Annika, Joel och Natta där :). Sen drog Annika och Natta. Sen kom Garnet också lagom när Joel skulle dra och träna :).

När det var dags att dra hem gick jag och Danne tillsammans till Gullmarsplan. Vi två snackar fan alltid musik, och särskilt när vi går den vägen ;P.

Imorrn börjar jag tack och lov inte förrns vid 11. Dock tror jag inte jag ska vara med på gympan, men får väl gå på promenad. Man ska inte träna när man är förskyld! Det är något alla mina danslärare har lärt mig :P.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback