I don't write better when I'm stuck in the ground

( The Strokes- Heart in a cage; http://www.youtube.com/watch?v=cbRe5mxR0q0 <333)


Gah så trött jag är. Somnade typ två och vaknade halv fem av en konstig dröm. Den handlade om fåglar. Hmm.. kanske fick bestående men av den där fiskmåsen som tog min korv på Skansen när jag var fyra?

Somnade visserligen om men lyckades bara sova typ tre timmar till. Man ska sova åtta timmar om natten, och det händer mig i princip.. aldrig? Jo när jag är sjuk. Om jag har tur :/.

Idag är det skitväder ute. Fast det är bättre än att det snöar i alla fall. Känns också som att jag håller på att bli förskyld. Vill inte! Enligt min lärare i näringslära så beror det antagligen på att jag inte har ätit tillräckligt med banan på sista tiden...

Nej. Tror jag ska ta och lägga mig och kolla på någon dvdbox eller film och äta någonting. Borde också ta en huvudvärkstablett. Hoppas det blir bättre till imorrn. Jag är glad att jag ska stå i disken och inte servera gästerna. Kul om jag blir ännu förskyldare liksom? Och förhoppningsvis mår jag inte så här på torsdag (går restaurang-linjen för er som läser som inte känner mig, och just nu har jag servering). Har ingen längtan efter att nysa i någons mat om man säger så.

/Anna.

Kommentarer
Postat av: victoria

haha fåglar xD
krya på dig

Postat av: Emma

"Enligt min lärare i näringslära så beror det antagligen på att jag inte har ätit tillräckligt med banan på sista tiden..."

HAHA, klockrent.. inkari kan ju hänga sig själv :D

2008-04-13 @ 12:42:52
URL: http://fyfanemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback