Fall out boy <3

Tja!

Asså jag har antagligen skrivit om det här i alla mina andra bloggar redan men det tåls liksom att skrivas om och om igen eftersom det var så jävla bra!

I förrgår var jag med Malin och såg Fall Out Boy. Så jävla bra. Näst bästa konserten jag har varit på i hela mitt liv faktiskt. Gavin Degraw tar hem trofén men Fall Out Boy ligger faktiskt nära. Haha.

Nåja.

Idag var det helt enkelt vanlig skola, och jag hade tack och lov lyckats sova under natten. Men ska jag slippa ha otur? Naturligtvis inte. Någon eller något däruppe (eller därnere) gillar verkligen att småjävlas med mig ibland. Men det är ju bara att ta med en nypa salt.

Kom i alla fall försent till hygienlektionen men det gjorde inte så mycket. Hade känt mig sämre till mods om det hade varit någon annan lektion. Men inte hygien. Fick g på provet, något jag aldrig hade trott. Jag hade inte pluggat ett skit och ändå kunde jag i alla fall lite. Skönt.

Sen var det datakunskap och vi skulle göra våra egna visitkort. Äntligen något som faktiskt är lite roligt. Fast datakunskap är ändå tråkigt. Men men.

Måste komma ihåg och skicka in grejen om vad jag vill gå i tvåan. Har en vecka på mig. Vad fan ska jag välja liksom? Det kommer bli svårt. Hotell är i för sig tråkigt men jag känner ändå kanske.. äh. Ska i alla fall inte diskutera med mamma för hon tycker jag ska välja hotell. Men jag känner faktiskt inte för det tror jag. Min magkänsla säger mig det. Och man ska gå efter magkänsla, right?

Efter datakunskapen hade vi unch men jag åt ingenting. Kände mig inte ens hungrig just då heller.

Gick till Globen Centrum ett tag med lite folk och sen gick jag till gympan i Enskedehallen. Bytte om och typ så. Spelade spökboll (vår klass vann, oh yäh) och sen basket (tyvärr vann vi inte där) med Hr2. Vi hade också ryggövningar. Jobbigt men nödvändigt.

Har precis avslutat en härlig portion spaghetti carbonara med ett glas kall påskmust. Gott!

Ska ta det lugnt nu. Men jag skriver inom kort igen. Håll utkik.

/anna.

Kommentarer
Postat av: Milad

Ni känner säkert till Gymnasiekalendern.
Nu är Pärmarna här Studentpärmen och Skolpärmen.
Spana in:
www.studentparmen.se
www.skolparmen.se

2007-03-23 @ 09:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback