Tjau

Jisses. Idag har jag varit helt uppe i varv enda sedan 7 imorrse, gosh jag tror jag kommer sova som en stock inatt, minst.

Först hade vi engelska och det var som vanligt helt dödstråkigt. Vi typ läste en text. Eller ja inte alla. Jag, Simon, Simon och Mattias får alltid läsa typ. haha. Jag tror inte det hände så mycket mer? Nej inget minnesvärt eller roligt i alla fall.

Sen matte och det var, hurra! (ironi), matteprov. Det gick typ inte bra tror jag. Men men. Eftersom jag ville sitta med provet och inte stressa genom det så satt jag kvar typ hela lektionen. Det gjorde Veronica, Simon, Victor, Andreas (tror han heter det, jag måste lära mig mina pararellkamraters namn! kan typ bara några..), och Emelie (i pararellklassen) också. Mot slutet satt vi mest och babblade för alla var klara men ingen orkade gå, haha. Nja plus alla ville ha en miniräknare men det fick vi inte. Jag kan fan ingenting utan miniräknare känns det som. Det var kul för Simon sa något och jag ägde honom genom att säga "men du sitter ju bara och spelar gameboy", haha.

Sen svenska och det var svenskaprov. Det gick bra, hoppas jag i alla fall. Annars blir jag inte glad. Sen var det lunch men det var oaptitligt så jag åt sallad, inte så bra egentligen jag vet. Men i alla fall. Sen gick vi och satte oss i entrén för vi hade lång lunch. Som vanligt sprang det förbi folk man kände. Victor kom som vanligt och satte sig bredvid mig (vem annars?) och ville spela Sten, Sax och Påse (vilket jag först inte uppfattade för han pratade så tyst). Det ville inte jag. Bad for him.

By the way frågade han chans på mig igår. Han sa att det var ironiskt, men hallå han hänger efter mig som en svans, så det hoppas jag i alla fall att han var. Jag sa nej. Undrar vad han hade sagt om jag svarat ja? Haha. Suck. Simon är så mycket sötare. Och coolare, och bättre musiksmak. Victor bara tjatar om "sheena is a punkrocker" (ramones för alla hjärndöda människor som läser den här bloggen) hela tiden. Men det är ju sådan tur jag har, de jobbiga hänger efter. Men han får creddpoäng för att han gav mig och emelie sitt paraply på väg till tunnelbanan.

Jaja. Efter det så var det bild i tre timmar. vi skulle typ rita av någon som satt mittemot och jag tog Simon (i min klass alltså). Haha. Jag undrar om någon ritade av mig? Haha by the way fick vi tillbaka alla våra teckningar idag och bilderna från första dagarna dök upp. Vi hade ritat av vissa utvalda. Och jag var en av, ehm, modellerna. Eftersom jag satt längst ut såg jag alla mina söta självporträtt. De flesta var faktiskt bra. Några var mindre bra.

Sen hade vi typ lite rast och gick ner till cafét. De sålde glass med chokladsås för 5:-, himmelriket! Jag, Tomas, Robin och Simon köpte medans Jonatan, Sophie och Sebastian satt och gnällde om att de inte hade cigg. Tomas började äta sin glass och gjorde en massa läten "mm.. mm... mmmmm" alla typ började garva och jag kunde inte låta bli att säga: "är du kär i glassen eller?" han: "ja jag är fan kär i den här glassen", haha.

Gaah jag ska gå och lägga mig och typ vila. Dör av trötthet.

/anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback