Hej

Idag har inte varit min dag.

Kom försent på grund av att tunnelbanan typ var avstängd, och bussen till gullmarsplan tog typ 30 år kändes det som i princip. Men SImon och Sophie var också sena så slapp stå ensam i dörren och säga "förlåt att jag kommer försent" typ. Simon är så snäll så att man alltid bara vill krama om honom.

Eftersom jag var trött och hungrig så var jag på bitchhumör blandat med superglatt humör. Blev lite sur när Alex sa att jag log när Victor hade gått förbi. Han gjorde faktiskt en konstig grej med sin hand. Men okej, kan man inte skratta när killar gör roliga saker utan att typ vara intresserad/kär? Okej, då är jag väldigt intresserad av många killar då. Och tjejer för den delen, för jag menar, jag skrattar och ler ju när mina kompisar gör roliga saker? Det måste ju ändå vara samma sak? Gaah.

Sen lunch på raggmunkar med rårörda lingon (+ majs och tomater från salladsbordet). Och både jag, Emelie, Sara, Hanna och Veronica var svinhungriga så det blev inte mycket sagt över den lunchen. Mest "det här är väl raggmunk" och "ja det är raggmunk", i princip.

Sen gympa med HR1 (just nu med det här schemat i alla fall), som om man inte redan var typ skittrött och seg. Vi gick till Enskedehallen och sen hade vi uppvärmning, jobbig sådan. Sen skulle killarna lira bandy och tjejerna gymma. Jag och Hanna typ halvfuskade lite när läraren inte var där, och gjorde mer på typ situp-grejen, saker man vill träna liksom. Kände mig halvt död efteråt.

Sen gick vi till tunnelbanan och alla typ försvann men slutade med att man åkte med Tomas, Jonathan, Stefan, Sophie, nånn tjej i HR1 som är superchysst men jag kan tyvärr inte namnet, (skam I know) och Sebastian. När Tomas gick av rufsade han om mig i håret, som alltid.

Nej nu ska jag gå och försöka att sluta ha huvudvärk. Jag är så trött. Och mamma bitchar på mig för allt som vanligt.

/anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback