Hej hopp gummisnopp

Nej nu ska jag sluta vara tråkig, det är för tidigt, typ.

Jag hatar när man glömmer sina drömmar. Vad är det då för mening med att drömma dem? Jag vet att jag drömde något precis innan jag vaknade men nu är det borta. Jag vet bara att det var något ljud med, eftersom min väckarklocka bröt igenom drömmolnet (eller vad fan man nu ska säga..) och så var drömmen borta. Hoppas det inte var något alltför bra, synd om man inte kan minnas den då ju. Att drömma är mys. Om man inte drömmer mardrömmar förstås. Och ibland drömmer man helkonstiga drömmar.

Springer som bäst runt och gör mig i ordning för att gå till skolan. Ska även se till att hinna med det tåg jag har tänkt. Mitt problem är att jag kommer iväg så sent. Okej plus att alla klockor här går fel hela högen. Utom den i köket, jag får ställa om mobilen och datorn efter den nån dag, men jag orkar liksom inte. Haha.

Idag har jag fyra timmar hotell, matte, engelska och mentorstid. Nej måndagar är verkligen inte min favoritdag, men vem har det? Okej jag hade när jag började klockan 1..


Jag ska gå nu så jag inte riskerar att missa tåget. Måste ju ta på mig skorna och allt det också.

/anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback