Godmorgon

godmorgon, sjunger de små fåglarna i kör .. lalalala.

Nej jag ska inte börja dagen med fåniga visor.

Har en liten stund på mig innan jag måste borsta håret (det är blött just nu så jag väntar lite tills det torkat lite) och springa iväg till tunnelbanan. Tänker komma i god tid!

Blä jag har inte pluggat hotelläxan, men hallå det hade jag inte förra veckan heller och jag fick VG+ på det, haha. Det är faktiskt otroligt. Jaja. Det här ska gå vägen. Inte lika illa som matteprovet gjorde. Och svenskaprovet, har en feeling att det gick åt helvete!

Igår hade jag en bra dag även om den inte började bra, eftersom jag märkte att jag inte hade med mig nycklarna. Fick leta upp vaktis och be honom bryta upp låset (man kan köpa nya lås där så det är inte så att man bara kan gå och ta saker i mitt skåp nu). Ja, så kom jag försent då också. Men men. Jag var i alla fall med när vi skulle börja göra sakerna. Fonder. Jag skulle arbeta med Max. Asså det är ju bra att man får lära sig arbeta med alla men jag arbetade typ med Max hela tiden i kallköket. Kunde jag inte fått jobba med typ Tomas eller nånn? Jaja. Jag, Tomas, Max och Robin sjöng Lejonkungen-låtar medans vi gjorde det vi skulle. Det var riktigt roligt! Läraren tyckte även vår fond var "wow!" (han säger inte mycket mer, haha). Jag råkade skära mig, men det gör inte speciellt ont. Är för van vid att skada mig att jag slutat bry mig om små sår. Sen eftersom vi var klara så fick jag springa och hjälpa Simon och Veronica. Simon är så söt (inte på det sättet) när han blir frustrerad. Haha.

Idag har jag bara hotell och datakunskap. Som är hur tråkigt som helst men vi slutar i alla fall tidigt, vilket är skönt! Imorgon ska jag städa mitt rum och gå på Experience. Och på söndag morgon kommer Victoria hit, tjoho! Haha just det idag firas det halloween i min skola. Har Pablo tagit med sig det från när han jobbade i uppehållsrummet i Matteus eller (han slutade där ett år innan jag började)? Haha.

Bye folks!

/anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback