Go kväll

gott folk. Och så var det höstlov. Jisses vad skönt. Men kommer ha fullt upp hela lovet så lär nog inte sova så mycket, och jag vaknar ändå tidigt så. Jaja ingen skola i alla fall.

Idag fick jag VG- på hotellprovet. Yes! Tänker få VG på det sista också. Så jag får högt betyg i hotell. Poäng är alltid bra att ha! Men herregud hotellektionerna är, som jag sagt hela tiden, så tråkiga! Känner att jag vill lägga mig och sova varje gång. Suck.

jag, Sophie, Veronica och Alex J gick till lunchen och först stod det "potatis och fänkåls"-soppa på matsedeln och jag tänkte "nej nej nej nej inte potatis och fänkål!!!" men när jag har framme så var det typ någon köttgrönsaksröra (gissar att det närmaste att beskriva det med är en wok, men ändå inte) med ris. Det smakade helt okej men jag upptäckte att jag inte hade så mycket aptit.

Efter det gick jag, Veronica och Alex J in i omklädningsrummet och hämtade våra grejer, för vi skulle ha datakunskap som sista lektionen och vi pallade inte gå tillbaka till omklädningsrummet sen, när man likaväl kan gå direkt. När vi kom ut stod HR7-killarna där och bytte om (ja, det finns inga omklädningsrum för de stackars pojkarna så de får helt enkelt byta om i korridoren, grrh). Och naturligtvis var Simon och Victor två av dem. Jag lovar Simon sa trevligt lov till mig typ 467867 gånger, minst. Victor var typ upptagen av att byta om. Ovanligt, han brukar ha mycket att säga..

Sen så tråkade vi runt och gick ner i entrén (lunchen var lång). Och snart kommer hr7orna igen. "trevligt lov" igen och typ så. Sen satt vi där tills typ 20 över och så gick vi upp till datasalen och väntade utanför och tillslut så började vi och det var (hurra tyckte alla) vikarie. Äntligen fick vi börja använda Photoshop och jag photoshopade lite på en bild på Johnny Depp, haha. Typiskt mig!

Nu en hel vecka utan pennor i ryggen (okej de har han slutat med, hoppas jag), mattelektioner som används åt att kolla igenom varandras mp3er (simon hade mycket mindre musik än jag, haha, kanske beror på att min är en Sony Walkman 6 gb!).

Låt just nu: All american rejects - dirty little secret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback