Ciao

Jag vet inte riktigt var min energi kommer ifrån eftersom jag sovit så illa inatt, kanske är det musiken jag lyssnar på? Haha. Men eftersom jag ska ha bild i 3 timmar så lär den energin försvinna snart. Fast kan ju springa ner och hälla i mig lite frukost i cafét på rasten, jo det gör jag. Annars kommer jag dö innan lunch, och det vore ju typ inte så jättebra.

Fick ingen jättebra start på veckan men jag orkar inte gå in på det så noga. Bara det inte blir likadant idag, då kommer jag skrika. Fick nästan utbrott igår. Idag har jag i alla fall svenska, loverly. Och har inte hotell, underbart! Fast jag fick VG+ på provet, mwhaha, man är ju bäst. Nästan.

Imorrn har jag både svenska- och matteprov. Kommer få ett stort ig på matten. Men jag vill inte flytta ner längre, har vant mig vid folket i min grupp. Besserwissern är inte lika störande (eller det hoppas jag inte, men igår satt han framför mig och då slapp jag få den där jävla pennan i ryggen hela tiden), och en tjej i pararellklassen kändes inte lika divig.

Men besserwissern kan dö:

Han: haha jag tog din plats!
Jag: So? nu slipper jag få din penna i ryggen.
Han: nu kan du hämnas.
Jag: orka, förresten sitter jag närmare att peta på Simons rygg och han har inte gjort mig nått, han är snäll.
Han: anna är kär i simon! anna är kär i simon!
Jag: absolut..

Alltså vad är det med folk? Får man inte tycka en kille är rolig, chysst, snäll osv utan att vara intresserad? Det börjar liksom bli irriterande. Men får väl ta det med en nypa salt som vanligt.

Okej, inga vredesutbrott idag på jobbiga människor. Vi hörs!

/anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback